zondag 16 februari 2014

Tips om een outfit samen te stellen

Het is natuurlijk altijd leuk om complimenten te krijgen over je outfit, maar hoe stel je nu de perfecte outfit samen?
Wat ik vaak doe is een item uitkiezen wat je vandaag zeker wilt dragen, dit kan van alles zijn. Dan pak ik mijn laptop erbij en typ in bij google 'how to style ' en dan bijvoorbeeld a grey jeans. Vervolgens ga ik naar afbeeldingen. Hier zie je dan allemaal oufits waar in een grijze broek is verwerkt.
Natuurlijk heb je niet alle items die gebruikt worden in de outfit in je kast liggen. Maar soms moet je het dan proberen na te maken met je eigen items.


Als voorbeeld neem ik even deze outfit, zelf heb ik niet zo'n witte top maar wel een zwart/ blauw jasje. Wat je dan kunt doen is bijvoorbeeld een andere soort witte top eronder dragen. Je zult zien dat het wel een iets ander effect geeft maar de kleuren combinatie blijft hetzelfde.

Je kunt ook We heart it en Printerest gebruiken, vaak typ ik hier in het zoekbalkje outfit, fashion of ootd ( oufit of today) hier krijg je vaak de leukste outfits te zien. Helaas zitten er wel een hele hoop zomerse outfits tussen en omdat wij in het koude Nederland wonen kunnen wij meestal maar 1 maand per jaar in een shortje lopen.

Waar haal jij je style inspiratie vandaan ?

xxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten