zondag 9 maart 2014

Haar stylen voor de zomer !


De zomer is het moment dat ik het meeste last heb van mijn haar. Op warme zorg ik er dan ook altijd voor dat mijn haar niet in de weg hangt. Maar hoe zit het nou leuk en uit de weg tegelijk. Ik zocht voor jullie en natuurlijk voor mezelf haar stylen op die erg leuk zijn voor in de zomer. De meeste zijn erg simpel omdat ik zelf ook niet zo´n held ben met haar.

De eerste haar style is gelijk een haar style waarbij je haar toch in je gezicht zit, maar ik vond hem wel erg leuk dus wilde hem wel even aan jullie laten zien.  Je ziet dat het meisje op de foto een bloemen krans in der haar heeft. Dit vind ik een erg leuk effect geven, het geeft gelijk een schattige touche aan een outfit.

Als tweede vond ik deze haar style die ook wel erg leuk vond. Je ziet dat er een losse vlecht is gemaakt boven op het hoofd. De rest van het haar is in een knot gestopt. Op deze manier is je haar lekker uit je gezicht en uit je nek. 

Hier een variant op de vorige haar style. Wel weer een vlecht maar nu wat strakker en naar de zijkant. onderaan weer een knotje. Persoonlijk heeft deze mijn voorkeur. 

En natuurlijk één die we niet kunnen vergeten, de visgraat. Je kan er voor kiezen om hem net als op de foto strak en recht naar achter te maken. Zelf doe ik hem vaak wat losser en naar de zijkant. Maar dit kun je natuurlijk helemaal zelf bepalen!


Wat is jullie favoriete haar style voor in de zomer ?


xxx






1 opmerking:

  1. Leuke inspiratie, zo'n bloemenbandje voor in je haar wil ik echt graag!
    Liefs
    http://just-litllethings.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen