zondag 30 maart 2014

Healthy sunday: Breakfast inspiration

De laatste tijd let ik steeds meer op wat ik eet, minder snoepen en meer groenten en fruit. En natuurlijk meer sporten. Elke zondag zal ik met jullie mijn tips met jullie delen, dit kunnen recepten, workouts maar sport motivaties zijn. Vandaag begin ik met breakfast inspiration.



Ontbijt zorgt voor een goede start van de dag, sla het ontbijt dus NOOIT over. Toen ik rond ging kijken voor gezonde ontbijtjes kwam ik heel veel yoghurt recepten tegen. Yoghurt is erg licht en daarom ook erg gezond. Door de yoghurt zou je bijvoorbeeld fruit kunnen doen. Zoals je hieronder ziet hebben ze gebruik gemaakt van frambozen. Ze werken in lagen eerst een laag yoghurt dan een laag frambozen. Door het in een glas te stoppen krijg je een heel leuk effect.


Havermout pannenkoekjes, dit is denk ik wel een persoonlijke favoriete. Het kost even wat tijd maar dan heb je wel een heel lekker en gezond ontbijt. Ik heb het recept gevonden op I love health

Wat ook altijd lekker is zijn smoothies en het voordeel is dat ze nog super gezond zijn ook. Je schilt wat fruit en stopt het in de blender en binnen een paar minuten is het al klaar.




xxx


5 opmerkingen:

  1. Haha! Ik zag dat jij gereageerd op een blogpost van mij en ik klikte op je naam. Kwam ik op deze blog van je terecht met de header die ik ooit nog eens voor je gemaakt heb (via girlscene)! Haha wat grappig zeg dat ik die zo tegenkom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha wat grappig zeg
      Ik kijk regelmatig op je blog omdat ik hem erg leuk vindt. Nooit geweten dat jij mijn Header hebt gemaakt. Ik ben je nog steeds erg dankbaar !

      x

      Verwijderen
  2. Die pannenkoekjes zien er altijd heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat je elke zondag healthy tips met ons gaat delen, yoghurt is inderdaad heel lekker, gezond en licht haha!

    Liefs
    http://www.just-litllethings.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen