zondag 16 maart 2014

Hot or Not #1

Iedereen heeft zijn eigen smaak, de ene houd wel van een bepaalde trend en de ander niet. In hot or not bespreek ik met jullie een trend of een kleding item en vertel ik wat ik ervan vind. Vandaag gaat het over the high waisted shorts.

Over het algemeen vind ik de high waisted shorts wel erg leuk ! vooral voor in de zomer gecombineerd met een crop top. Maar je moet ze nu nog niet dragen, omdat je dan last hebt van die panty strepen. En dat vind ik er persoonlijk niet erg mooi uit zien. Je moet ook niet hebben dat je billen onder het broekje vandaan komen. Dit ziet er heel ordinair uit.


Meestal zie je dat high waisted shorts gemaakt zijn van denim, dit is een short met een bloemen print erop. Door het vestje en het blousje krijg je een heel schattig effect. Ik vind dit een super leuke combinatie !


Zoals ik net al zei zijn high waisted shorts vaak gemaakt van denim. In deze outfit dragen ze er zo een. Ik vind dit een erg leuke combinatie. Ook door het wollen vest  in combinatie met het shortje !
Perfect voor de wat koudere zomer avonden !

Wat vind jij van de high waisted short ?


xxx


5 opmerkingen:

  1. Ik vind high waisted schoortjes zoveel leuker dan de normale! En ik vind die combinatie van een high waisted schoortje met een wollen vest (sowieso alles met lange of drie kwart mouwen) ook heel leuk!

    (Het is trouwens high waisted, met de i erbij als ik mij niet vergis en niet wasted :) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip !
      Heb het even na gezocht en het is inderdaad waisted !
      ik heb het gelijk even veranderd.

      xxx

      Verwijderen
  2. Leuk artikel, ik ben echt verliefd op dat eerste shortje! Hopelijk vind ik ooit nog een keer zoiets. Eerst vond ik high waisted shortjes nooit zo mooi, maar op een geven moment begon ik het steeds leuker te vinden en nu vind ik het echt superleuk! Als het maar niet 'te' high waisted is ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om dingen te bespreken, een higwaisted jeans/shortje vind ik heel mooi!
    Liefs
    http://www.just-litllethings.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de meeste vreselijk, maar soms vind ik het mooi, ligt aan de combinatie en het shortje

    BeantwoordenVerwijderen