woensdag 12 maart 2014

Tag: Before I die

Op de blog van mijn naamgenootje Julia, zag ik de Before I die tag staan. Het is de bedoeling dat je bij we heart it before I die intypt in de zoekbalk. Je kiest dan zelf de afbeeldingen die het beste bij jouw passen.
Ik ben op We heart it opzoek gegaan en heb wat foto's gevonden die ik wel bij mij vond passen, kijk je mee?




Ik kwam deze als eerst tegen op we heart it, en dit is wel iets wat ik ooit nog een keer zou willen doen. Ik zou dan wel zorgen dat mijn haar eerst heel lang is en dan kort laten knippen voor stichting haarwens. Op deze manier kan ik andere kinderen nog blij maken met mijn haar.

Het lijk mij ontzettend gaaf om Lauren Conrad en Cara delevingne  ooit eens in het echt te ontmoeten en met hun te praten en hun allemaal vragen te stellen. Op mijn Before I  list staat dus sowiso ook Meet my idol.

In een grote stad voel ik mij altijd helemaal thuis, ik hou van de drukte en de mensen. In de grotere steden durven mensen ook vaak te dragen wat ze zelf leuk vinden en daar kom je dus op de straten ook apartere kleding tegen. Het is echt een droom van mij om in een grote stad te wonen, ik ben ook van plan om na de Havo een studie te gaan volgen in Amsterdam. Ik wil zo snel mogelijk weg uit mijn dorpje.

Wat staat er op jouw Before I die list ?


x



1 opmerking: