woensdag 5 maart 2014

Who I'd like to be : Cara Delevingne

Als het zou kunnen, met wie zou jij dan van leven willen ruilen?
Of beter gezegd Who I'd like to be.
Ik zou dan kiezen voor Model Cara Delevingne, een brits fotomodel van 22. Niet alleen lijkt het mij echt ontzettend gaaf om fotomodel te zijn ook vind ik haar echt een mooie vrouw. Ze heeft een erg sterke maar toch ook sprekende blik, een top figuur en ik denk ook wel een heel leuk leven.



Cara staat op positie 17 van de top 50 topmodels lijst. Ook speelt ze af en toe rolletjes in films en loopt ze ook regelmatig op catwalks voor bekende merken. Cara werkt o.a. voor Chanel, Dolce & Gabbana en ook was ze een van de modellen die de show liep voor Victoria Secret. Je zou haar ook kunnen kennen van een campagne van H&M  en Zara.
Het grootste verschil tussen Cara en mij is denk ik toch wel dat haar leven heel anders is. Ze staat meer in de spotlights, ook heeft Cara op dit moment een relatie met een vrouw. Terwijl ik op jongens val.
Het leukste aan haar leven lijkt mij toch wel de aandacht en dat je jezelf ineens in een tijdschrift ziet staan of op een billboard voor een merk. En natuurlijk niet iedereen kan zeggen dat je op de Victoria Secret show hebt gelopen als model.



Nu mijn vraag aan jullie, Who would you like to be ?

xxx


1 opmerking:

  1. Leuk artikeltje, mijn grote voorbeeld is Selena Gomez...
    Liefs
    http://www.just-litllethings.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen