zaterdag 19 april 2014

De Lente kriebels tag !

Op de blog Emelina's kwam ik de Lente kriebels tag tegen, en het leek mij heel erg leuk om deze ook te doen. Ik vind de Lente een erg leuk seizoen, niet alleen omdat het dan al een beetje warmer begint te worden maar ook omdat ik al die vrolijke bloemetjes en kleine dieren erg leuk vindt







Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord "lente"?
ik moet dan gelijk denken aan vrolijk gekleurde bloembollen, zoals tulpen narcissen en blauwe druifjes. 

Wat vind je het fijnst aan de lente? 
Dat de temperatuur alweer wat aangenamer wordt, en dan iedereen vrolijker is door het mooiere weer.

Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Fris maar ook vooral naar bloemen.

Wat is je favoriete nagellakkleur voor de lente? 
Leuke pastelkleurtjes, ik denk dat aan pastel paars en mint groen zoals deze van Essie.

Wat is je favoriete lentebloem?
Een tulp, deze zijn heel mooi voordat ze in bloei staan maar ook als ze in bloei staan vind ik ze prachtig.

Wat is je favoriete lenteparfum? 
Burberry Summer 

Houd jij een lenteschoonmaak? 
Ja, ik vind het altijd wel fijn dat na een sombere winter mijn kamer weer even helemaal fris en schoon is. Vaak verander ik mijn kamer dan gelijk ook een beetje, denk hierbij ook aan nieuwe plantjes en andere hoezen om mijn kussens.

Wat is je favoriete accessoire in de lente?
Ondanks dat de zon in de lente helaas nog niet zo fel schijnt is een zonnebril denk ik toch wel mijn favoriete accessoire voor in de lente. Maar ook van die zelf gevlochten Ibiza style vriendschaps-armbandjes vind ik erg leuk voor in de lente.

Omschrijf je favoriete lenteoutfit?
Een lichte jeans, met daarop een wit simpel shirt of hemdje en daar overheen een blazer in een pastel kleurtje.

Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden !

Wat vinden jullie het leukste aan de lente?


xxx

1 opmerking: