woensdag 23 april 2014

Julia's Picture Life !

Vandaag weer eens iets anders dan normaal, ik beschrijf wat ik vandaag allemaal gedaan heb door middel van foto's.


Het was vandaag heerlijk weer en ik had het geluk dat ik vrij was !
Ik pakte mijn camera en ging de natuur in om wat leuke foto's te maken. Ik vind de blauwe heldere achtergrond in combinatie met het madeliefje erg mooi !


Als ik dit zie krijg ik echt een lente gevoel, heerlijk. Ik hou van het mooie weer en ik vind het heerlijk om te zien dat alle bloemen ook uitkomen. Van mij mag het nog wel een beetje warmer worden


Ook ging ik lekker lunchen in een café vlakbij het bos, ik bedacht mezelf helaas pas na het eten dat ik er een foto van had moeten maken. Maar ik kan jullie wel vertellen dat ik het erg lekker vond. Ik at een wrap met kip !


De laatste tijd ben ik echt gek op koffie, steeds vaker bestel ik in restaurants en café's koffie. Meestal ga ik dan voor een Macchiato alleen zat ik nu al zo vol dat ik dat niet op zou kunnen dus koos ik voor een espresso die ik wel erg sterk vond. De rest van de dag heb ik niet veel gedaan omdat toen ik thuis kwam het alweer 5 uur was. Helaas, ik zal proberen volgende keer wat meer foto's te maken.

Ik hoop dat jullie op deze manier een beetje hebben mee gekregen wat ik vandaag heb gedaan en ik hoop dat jullie het leuk vonden. Wil je nou vaker dit soort artikelen, laat dit dan even achter in de comments


xxx


1 opmerking:

  1. Leuk! Vaker doen :)
    Liefs!
    http://rodelippen.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen