maandag 14 april 2014

Vijf dingen die ik vroeger deed omdat ik dacht dat het cool was

Het is weer maandag en dat betekend dat Laura weer een leuk artikel voor ons heeft, vandaag heeft ze het over vijf dingen die ze vroeger deed omdat ze dacht dat het cool was.

Ja, we hebben vast allemaal wel dingen die we vroeger bij oudere mensen zagen en dat er heel cool uit vonden zien, en dus maar na gingen doen. Hier zijn een paar van mijn dingen die ik vroeger deed, omdat ik dacht dat dat cool was.

1) Er woonde bij mij in de straat een meisje van een jaar of 16/17, die altijd als ze naar school ging, haar mp3 opzette. Ik vond dat er heel cool uitzien (vraag me niet waarom), maar goed ik had geen mp3 dus dat ging lastig. Toen bedacht ik me dat mijn moeder nog wel ergens oortjes had liggen. Ik heb dus die oortjes gepakt en sinds die dag ging ik iedere dag naar school met alleen oortjes in. Geen mp3...

2) Een gilwedstrijd houden met vriendinnetjes op straat. Waar iedereen ons kon horen. En oude mensen lichtelijk geïrriteerd een chagrijnige blik op ons worpen.

3) Tekeningen verkopen met koninginnedag. Laten we het erop houden dat het zeg maar harkpoppetjes waren. Tja. En dan heel trots zijn als ik 50 cent had opgehaald.

4) Make-up opdoen op een vreselijke manier. Vanaf mijn wenkbrauw tot mijn wang. En dan naar school. En een moeder die er niks van zei. MAMA ALSJEBLIEFT WAARSCHUW ME DAN OOK?!

5) Op school in de pauze een banaan meenemen omdat het fruitdag was. En er dan enorm over opscheppen dat ik het lekkerste stuk fruit zou hebben.


Dat was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xx
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten