woensdag 16 april 2014

Liebster Award !

Door  Hiltsje van http://www.lanovata.nl/, werd ik genomineerd voor de liebster award. Ik vind het erg leuk dat ze mij genomineerd heeft en had dit ook niet verwacht.
De Liebster award heeft een aantal regels:

1. Bedank de persoon die jou genomineerd heeft, en zet de link van haar/zijn blog in je post.2. Plaats de award in je post of blog.3. Beantwoord 11 vragen over jezelf die degene die je genomineerd heeft je gaf.4. Plaats 11 random feiten over jezelf5. Nomineer 5-11 blogs die minder dan 1000 volgers hebben. (Ik zou eerder 200 doen)6. Maak een nieuwe lijst met 11 vragen7. Plaats de regels in je blogpost8. Laat de door jou genomineerde bloggers weten dat je ze genomineerd hebt, en geef ze een link naar je blogpost.Hiltsje gaf mij 11 vragen waarop ik antwoord moest geven:

  • Waarom ben je begonnen met bloggen? Op een regenachtige zondag zat ik op Beautygloss te kijken en omdat ik mij nogal erg verveelde dacht ik dit kan ik ook.
  • Wat is je favoriete kledingstuk? Mijn zwarte skinny jeans
  • Kijk je tv series, zo ja welke? Ja alleen vaak vergeet ik ze te volgen en weet ik halverwege al niet meer waar het overgaat. Ik volg de serie's Awkward, soms GTST, Flikken Maastricht, Moordvrouw en Divorce. 
  • Welke plek op de wereld zou je nog graag willen zien? Amerika en dan het allerliefste New York.
  • Hoeveel schoenen heb je? Oei, lastige vraag. Ik weet niet precies hoeveel maar ik gok rond de 20, dan heb ik ook mijn slippers meegeteld !
  • Wat staat er bovenaan je wishlist? Deze Ray-Ban zonnebril. 
  • Noem je top 5 favoriete liedjes Op 1 staat sowieso Summer van Calvin Harris, op twee staat mooie dag van Jayh. Op 3 John Doe van B.O.B, op 4 staat Rita Ora met I Will Never Let You Down en als laatste op nummer 5 Everybody van Justice Crew.
  • Waar kijk je op dit moment het meest naar uit? Naar de vakantie en een feest dat ik zaterdag heb.
  • Wat is je favoriete merk? Hollister
  • Hoe kwam je op de naam van je blog? Ik was aan het begin van plan om echt dingen gericht op mijn leven te schrijven dus daarom ook welcome to Julia's life. Je zou dan een kijkje krijgen in mijn leven, nu ik over andere onderwerpen ben gaan schrijven vind ik de naam ook minder mooi passen.
  • Zonder welke drie beauty producten kan jij niet leven? Foundation, om oneffen heden weg te werken, Blush voor een beetje kleur in je gezicht en als laatste Mascara om mijn wimpers nog net iets zwarter te maken
    En dan komen nu de 11 feitjes over mij:
    1. Ik ben echt shop verslaafd.
    2. Ik heb een hele verzameling schoenen en zonnebrillen.
    3. Ik kan echt niet zonder mijn telefoon.
    4. Ik hou van op vakantie gaan.
    5. Ik heb geen vriendje.
    6. Ik hou van de zon.
    7. Ik vind het leuk om de mode bij te houden
    8. ik hou echt heel erg van make-up
    9. Maar zonder make-up naar school gaan vind ik ook geen probleem.
    10. Ik vind het leuk om te sporten en om met gezond eten bezig te zijn
    11. Ik hou heel erg van muziek
    Ik nomineer :
    http://www.simplyemily.nl/
    http://www.just-litllethings.blogspot.be/
    http://www.piixel.nl/
    http://marykejane.blogspot.nl/
    http://liefsannebelle.wordpress.com/
    http://www.happinessisanoutfit.com/

    Mijn vragen voor jullie:
    1. Hoe zou je jezelf beschrijven in 3 woorden?
    2. Waar kun jij echt niet zonder?
    3. Wat vind jezelf van je eigen blog?
    4. Wat is jou top 3 van favoriete bloggers?
    5. Wat gebruik je meer, Snapchat of Instagram en waarom?
    6. Wie is jouw favoriete artiest?
    7. Hoe zie jij jezelf over 10 jaar?
    8. Probeer jezelf na te tekenen en maak er een foto van.
    9. Welke tip zou je jouw lezers mee willen geven ?
    10. Wat zou je doen met 1000 euro ?
    11. Met welk bekend persoon zou jij wel een keer op date willen?

    Dit waren mij 11 vragen, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
    Ik vond het erg leuk om antwoord te geven op de leuke vragen en wil Hiltsje daarom ook enorm bedanken voor de nominatie 


    xx


    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten