donderdag 10 april 2014

Gastblogger Laura !

Hoi! Ik ben Laura, 12 jaar en iedere maandag zal ik een gastartikel schrijven voor Julia's blog. Aangezien ik geen flauw idee had wat ik over mezelf kon vertellen, heb ik besloten de 'Get To Know Me' TAG te doen, dus lees snel verder!

1.    Heb je een tweede naam?
Ja, die heb ik! Mijn tweede naam is Eline.

2.    Wat is je favoriete schoolvak?
Moeilijk haha! Ik twijfel tussen Nederlands en tekenen.

3.   Wat is je favoriete drinken?
Alweer een twijfel! Wat ik niet heel erg lekker vind, maar wel veel probeer te drinken (want ja, het is gezond) is water. Mijn favoriet qua lekkerst is toch echt Arizona, haha.  

4.    Wat is je favoriete liedje op het moment?
Demi Lovato met Let It Go!

5.     Hoe zou je je kinderen later noemen?
Wat zitten hier lastige vragen tussen zeg! Deze weet ik écht niet, haha.

6.     Doe je aan sport? 
Heel slecht, maar tot voor kort niet! Nu doe ik aan planken voor 10 minuten per dag (5 minuten ’s avonds, 5 minuten ’s ochtends) en probeer ik iedere dag een “Just Sweat” te doen van Just Dance. Dat is meer een soort work-out op dansen.

7.    Wat is je favoriete boek?
Ik lees niet zoveel boeken! Maar een van de weinige boeken die me écht aanspraken om door te lezen, was toch wel ‘The Look’ van Sophia Bennett.

8.      Wat is je favoriete kleur?
Wit! Ik weet niet, ik vind het mooi klassiek en het staat eigenlijk overal wel leuk bij. Lekker fris!

9.     Wat is je favoriete dier?
Ik heb zelf 2 konijntjes en die vind ik echt té lief. Toch moet ik zeggen dat ik hondjes ook heel schattig vind! Tenminste, tot op zekere grootte, hahaha.

10.  Wat is je favoriete parfum?
Ik heb niet echt 1 specifieke parfum die ik het lekkerst vind! Ik heb er een paar, allemaal van die lekker frisse! (Namen ben ik zo even kwijt.)

11. Wat is je favoriete feestdag?
Ik denk kerst! Van de kou eromheen word ik niet erg vrolijk, maar het gezellig met de hele familie gourmetten én die leuke kerstlichtjes in de kerstboom krijg ik spontaan een warm gevoel!

12.  Ben je al afgestudeerd van je middelbare school?
Nog niet! Als ik het zo volhoud, over 3 jaartjes wel haha. Ik zit in de tweede van HAVO!

13.Spreek je behalve Nederlands nog talen?
Ik kan (bijna) vloeiend Engels, op een normaal tempo Duits en ook Frans gaat me nog wel goed af ja! Verder heb ik in groep 7 Spaans gehad maar daar kan ik dus nu nog maar een paar woordjes van.

14. Heb je broers of zussen?
Ik heb 1 broer, Stefan!

15.  Wat is je favoriete winkel?
Action, haha! Ik heb over het algemeen niet heel veel budget om leuke dingen te kopen aangezien ik nog niet werk, dus de dingen die ik koop probeer ik zo veel mogelijk goedkoop in te slaan! En verder.. Lush. Jullie snappen me, kom op.

16.  Wat is je favoriete restaurant?
Oeps, ik ga eigenlijk bijna nooit naar restaurants!

17. Hou je van school?
Soms wel, in de vakanties bijvoorbeeld lekker op mijn eigen tempo vooruit werken vind ik heerlijk. Maar de verplichtingen vind ik irritant!

18.   Wie is je favoriete YouTuber?
Ik denk MacBarbie07 (Bethany Mota)! Zij komt altijd heel energiek over vind ik, haha.

19.  Wat is je favoriete film?
Mr en Mrs Smith! Ik kijk bijna nooit films, maar deze vond ik toch echt wel heel grappig, haha.

20.  Computer of iMac?
Ik heb eigenlijk nog nooit met een iMac gewerkt! Dus voor zover ik nu   weet computer!

21.  Wat voor telefoon heb je?
Umh.. Een Samsung Galaxy nog wat!

22.     Hoe lang ben je?
De laatste keer dat ik mezelf heb gemeten was zeker een halfjaar terug.. Toen was ik 1,65! Dat zal nu dus ergens in de 1,70 zijn waarschijnlijk.

23.  Heb je huisdieren?
Ja, ik heb dus 2 konijntjes: Noa en Laura! De namen heb ik bedacht toen ik klein was, een was van mijn vriendin en een van mij hahaha.


Dat was de TAG! 

Mochten jullie nog ideetjes hebben waar het volgende gastartikel over kan gaan, laat dan even een reactie achter in de comments (en laat dan ook even weten of ik goedgekeurd ben, ghehe)!

Lots of love,

Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten