zondag 6 april 2014

Healthy sunday: Workouts

Met alleen gezond eten heb je nog geen gezonde levensstijl, het is ook erg belangrijk om te sporten.
Dit kan bij een vereniging zijn maar ook gewoon in je woonkamer. Zelf vind ik het heerlijk om op zondag ochtend hard te lopen. Dit doe ik dan met de app Start to Run, je begint rustig en bouwt op aan het einde van je training loop je 10 km aan een stuk door. Het fijne aan deze app vind ik dat je tijdens het lopen tips krijgt en dat je echt het gevoel hebt dat je gecoacht word. 
Wat ik ook vaak doe is workouts, en dan met name challenges. Op de site van Girlscene posten ze elke maand een nieuw 30 day challenges. Mijn  favoriet is deze de 30 day Ab & Squat Challenges. In deze challenge doe je elke dag wat anders, daardoor is het makkelijker vol te houden en helemaal niet saai !


Als je echt een uitdaging wilt kun je de insanity workout doen, je traint dan elke dag een half uur en dan zou je na 60 dagen optimaal resultaat zien. Ik heb dit ook een tijdje gedaan en raakte erg gemotiveerd, het enige vervelende is dat je erg veel spierpijn hebt.

Zit jij op een sport of doe je zelf thuis workouts?
Welke is jouw favoriet? 


xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten